Translate

14 Nisan 2013 Pazar

Ahududu Browni / Himbeere Brownies



Sevgili okuyucularim gördügünüz gibi ben Ahududulu bir tane browni yaptim diyeceksinizki ahududulu browni olurmu hemde öyle böyle degil tam bir lezzet kivaminda resimde gördügünüz gibi cok az miktar ahududu kullandim ne olur ne olmaz diye keske biraz daha fazla katmis olsaydim.
Kardesim zaten Browni manyagi, olsa hergün yiyecek cikolata hastasi kendileri, eger ki okuyorsa blogumu ,kusuruma bakma :)))
Bence hic tereddüt etmeyin derim deneyin hic pisman olmazsiniz sevgilerimle iyi günler..


MALZEMELER :
85 gram Bitter cikolata
100 gram Tereyag
250 gram Seker
2  Yumurta
85 gram Un
1 cay kasigi Kabartma Tozu
2 Yemek Kasigi Kakao
bir tutam tuz
100 gram Ahududu ( Taze veya Dondurulmus)

YAPILISI:
Firinimizi  180 derecede isitiyoruz.
Bir kücük tencerede cikolata ve tereyagini eritiyoruz.
Eritigimizi ocaktan aliyoruz
Sekeri ekliyoruz ve karistiriyoruz .
Yumurtalari ilave edip ve cirpmaya basliyoruz
Diger kapta un,kabartma tozu,kakao ve tuzu  karistiriyoruz
Un karisimini yavas yavas yediriyoruz
Kagit serilmis tepsiye malzemeyi düküyoruz
Pürüzsüz bir hamur kıvamına gelene kadar.
Üzerine ahududulari yerlestiriyoruz
Firinda 30 dakika pisiriyoruz
Firindan cikarip servis ediyoruz
 Iste bu kadar Affiyet olsun.

                         
                                         kaynak: sweet paul

Liebe Blogleser wie ihr seht habe ich einen Himbeer Brownie gebacken.Könnt ihr mit vielleicht sagen ob es schmeckt,und wie ihr auf dem foto seht habe ich nur wenig himbeeren benutzt. Eigentlich backe ich für meine Schwester,sie selber ist brownie fan.Sie würde es jeden Tag essen und ist total verrückt nach schokolade.
Ich kann es ihnen nur empfehlen und wünsche noch eine schönen Tag...


ZUTATEN:
85 g. Zartbitter Schokolade
100 g. Butter
250 g. Zucker
2 Eier
85 g. Mehl
1 Tl  Backpulver
2 El  Kakao
Prise Salz
100 g.Himbeeren (frisch oder gefroren)

ZUBEREITUNG:
Den Backofen auf 180 grad  vorheizen.
Die Schokolade mit der Butter in einen topf geben und zum Schmelzen bringen.
Vom Herd  nehmen.
Zucker einrühren.
Die Eier dazugeben und verrühren.
In einer Schüssel das Mehl,Backpulver,Kakao und Salz mischen.
Mehlmischung langsam unter die geschmolzene Schokolade rühren,bis ein glatter Teig entsteht.
Eine Backform mit Backpapier auslegen.
Den Teig hineingießen.
Die Himbeeren auf dem Teig verteilen.
30 minuten backen.
Herausnehmen und servieren
Guten Appetit
                                            

                                    von: sweet paul

2 yorum:

  1. Dein Blog wird ja immer besser. Jetzt gibt es sogar Rezepte in deutsch dazu. Danke. auch für das schöne Rezept. Ich stell mir die Brownies sehr lecker vor.

    Liebe Grüße
    Anna

    YanıtlaSil
  2. Danke,ist lieb von dir :) freut mich dass es dir gefällt und hoffe das es auch weiterhin besser wird.
    liebe grüße
    Gülcan

    YanıtlaSil

YORUM BIRAKTIGINIZ ICIN TESEKKÜR EDERIM

ICH BEDANKE MICH FÜR IHREN KOMMENTAR

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...