Translate

11 Mart 2013 Pazartesi

ARAP ŞEYHLERİNİN AKLA ZİYAN DÜĞÜN PASTALARI!..

Ülkenin en lüks otellerinde düğün yapan gösteriş meraklısı ünlü arap şeyhleri, şaşalı tören düzenleyebilmek için oluk gibi
para harcıyor.
Bu şeyhlerin orta sınıf bir düğünlerinin masrafları 20 milyon dolara yaklaşırken sadece düğün pastası için 1 milyon doları gözden çıkartıyor.
Arap şeyhlerinin düğünlerine özel pastalar yapan ve ünü bütün dünyaya yayılan Ömer Addihaoui'nin yaptığı pastaların fiyatı 1.6 trilyondan başlıyor.Tamamen bu işle uğraşan Ömer'in, düğün sahibinin isteğine göre özel çizimler yaparak hazırladığı pastalar görenlerin ağzını açıkta bırakıyor.
Ömer Addihaoui, gösterişte sınırları zorlayan bazı şeyhlerin altın kaplama pastalar bile istediğini bunların fiyatlarının da 3-5 milyon dolara yaklaştığını söyledi.HABERVİTRİNİ/ÖZEL
DUDUAK UCUKLATAN PASTALAR




















Ömer Addihaoui kendisi dünyaca ünlü kuwaitli pasta tasarimci yukarda bahcedildigi gibi anlatmama gerek yok sanirim ,yukarida ki yazilanlar  alintidir.Aslinda kendisini buradan tebrik ediyorum akla sigmaz design icin  pastalar güzel mi güzel ben  böyle bir pasta yaparmiyim bilmem yetenek isi bence abartiya gerek yok sanirim bes dakika da yenecek olan alt tarafi bir pasta. Sizler de benim düsündügümü düsünüyormusunuz bilmem ama  bana göre cok abartili ve gereksiz diye düsünüyorum,bir yanda ekmek bulamayanlar bir yanda paralar sanki gökten yagiyormus gibi savrulmalari  inanki söyleyecek söz bulamiyorum acikcasi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM BIRAKTIGINIZ ICIN TESEKKÜR EDERIM

ICH BEDANKE MICH FÜR IHREN KOMMENTAR

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...